REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.royalrabbits.pl

Sklep internetowy www.royalrabbits.pl jest prowadzony przez:

Dariusza Króla prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PHU ADK DARIUSZ KRÓL, ul. Kopernika 58, 05-501 Piaseczno, NIP: 1231205872, REGON: 385637130 (dalej jako Sprzedawca lub Usługodawca).

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym składania zamówień, dostarczania produktów, uiszczania ceny, uprawnień do anulowania zamówienia, odstąpienia od umowy oraz składania i rozpatrywania reklamacji.

1. Postanowienia Ogólne i Definicje

1.1. Definicje

  • Klient – podmiot, na rzecz którego mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym może być zawarta Umowa sprzedaży.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Konto – zbiór informacji o Kliencie, jego Zamówieniach i Umowach Sprzedaży, przechowywany w systemie teleinformatycznym Usługodawcy.
  • Koszyk – lista produktów wybranych przez Klienta spośród oferowanych w Sklepie Internetowym.
  • Kupujący – Klient, który zawarł Umowę Sprzedaży.
  • Produkt – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca Indywidualny – osoba fizyczna zawierająca umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, lecz niemającą dla niej charakteru zawodowego.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego royalrabbits.pl.
  • Rejestracja – czynność wymagana do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
  • Sprzedawca – Dariusz Król (PHU ADK DARIUSZ KRÓL), właściciel Sklepu Internetowego.
  • Strona Internetowa Sklepu – strona internetowa pod adresem royalrabbits.pl.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie.
  • Usługodawca – Dariusz Król (PHU ADK DARIUSZ KRÓL).

1.2. Wymagania Techniczne i Zasady Korzystania

  1. Do złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z dostępem do sieci Internet, przeglądarką internetową oraz aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail).
  2. Usługodawca dba o to, by korzystanie ze Sklepu było możliwe za pomocą wszystkich popularnych przeglądarek i urządzeń.
  3. Informacje o produktach na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
  4. Sprzedawca zachowuje prawo własności towarów do momentu całkowitej zapłaty ceny.
  5. Ceny produktów w sklepach stacjonarnych royalrabbits nie mają zastosowania do zakupów internetowych i odwrotnie.
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

1.3. Konto Klienta

  1. Rejestracja Konta Klienta jest nieodpłatna, ale nie jest konieczna do złożenia zamówienia.
  2. W celu Rejestracji Klient wypełnia i zatwierdza formularz rejestracyjny.
  3. Logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
  4. Klient może w każdej chwili usunąć Konto, kontaktując się ze sklepem pod adresem: sklep@royalrabbits.pl.

2. Zawarcie Umowy i Realizacja Zamówienia

2.1. Składanie Zamówień

  1. Zamówienia na Produkty można składać 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient musi wykonać następujące kroki:
    • Dodanie towaru do Koszyka.
    • Wybór rodzaju dostawy.
    • Wybór rodzaju płatności.
    • Potwierdzenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.

2.2. Zawarcie i Realizacja Umowy

  1. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. Klient otrzymuje e-mail potwierdzający zgłoszenie i przyjęcie zamówienia.
  3. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili, gdy royalrabbits.pl zaakceptuje zamówienie, co następuje poprzez:
    • Wysłanie e-maila z informacją o wysyłce zamówienia (dla dostaw kurierskich).
    • Powiadomienie telefoniczne i mailowe o możliwości odbioru (dla odbioru w sklepie stacjonarnym).
  4. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po jego złożeniu, nie później niż w terminie 7 dni. Standardowy czas realizacji to 3 do 7 dni roboczych, który może być wydłużony w okresach wzmożonego ruchu (np. święta).

2.3. Anulowanie Zamówienia

  1. W przypadku braku zamówionego produktu w magazynie lub niemożności realizacji zamówienia z innych przyczyn, Sprzedawca poinformuje Kupującego o zaistniałej sytuacji e-mailem lub drogą elektroniczną.
  2. W takim przypadku zamówienie jest anulowane.

2.4. Odpowiedzialność za Dane

  1. royalrabbits.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu lub niedostarczenie zamówienia w przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności adresu dostawy lub adresu e-mail.
  2. royalrabbits.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie lub usuwanie wiadomości e-mail przez Klienta lub administratorów serwerów pocztowych.

3. Formy Płatności

  1. Ceny produktów podane są w złotych polskich (PLN), są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie obejmują kosztów przesyłki.
  2. Podatek VAT naliczany jest według stawki obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  3. Płatność za zakupione produkty może odbywać się poprzez:
    • Tradycyjny przelew bankowy.
    • System płatności Pay Pro SA (tpay.com, przelewy24).
    • System płatności Pay Pal (PayPal (Europe) S.- r.l. et Cie, S.C.A.).
    • Woopayments (Credit Card, Apple Pay, Google Pay).
  4. Klient powinien dokonać płatności w terminie 7 dni od zawarcia Umowy Sprzedaży.
  5. W przypadku braku płatności w tym terminie, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy, wysyłając Klientowi e-mail z oświadczeniem o odstąpieniu na podstawie art. 492 Kodeksu cywilnego.
  6. Klient, akceptując Regulamin, wyraża zgodę na wystawianie i otrzymywanie faktur VAT drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

4. Dostawa

  1. Zamówienia dostarczane są na adres podany przez Klienta w zamówieniu lub mogą być odebrane osobiście.
  2. Dostawa kurierska realizowana jest za pośrednictwem:
    • Firmy kurierskiej DHL (przesyłki krajowe oraz międzynarodowe).
    • Firmy kurierskiej Fedex (przesyłki międzynarodowe).
  3. Zamówienia kurierskie doręczane są wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy oddziałów.
  4. Firmy kurierskie nie świadczą usługi wniesienia paczek o wadze powyżej 30 kg i nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z Kupującym przed doręczeniem.
  5. W przypadku nieobecności, kurier podejmie ponowną próbę doręczenia. Po drugiej nieudanej próbie, przesyłka zostanie odesłana do magazynu royalrabbits.pl, co jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy przez Sprzedawcę.
  6. W przypadku przesyłek płatnych przy odbiorze (za pobraniem), możliwa jest płatność kartą lub gotówką u kuriera.
  7. Odbiór osobisty możliwy jest w dni od […] do […] w godzinach […]. Termin odbioru wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia e-mail/SMS. Po upływie tego terminu zamówienie zostaje anulowane.

4.1. Sprawdzenie Przesyłki

  1. Po dostarczeniu Produktu zaleca się Kupującemu sprawdzenie stanu Produktu i kompletności przesyłki.
  2. W przypadku stwierdzenia wad, Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę niezwłocznie.
  3. Zaleca się otwarcie przesyłki w obecności kuriera. Brak sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera może utrudnić Kupującemu wykazanie, że uszkodzenie nastąpiło podczas transportu.
  4. Sprzedawca wystawia dowód zakupu do każdego zrealizowanego zamówienia.

5. Zwrot Należności

  1. royalrabbits.pl dokona zwrotu należności uiszczonych przez Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w przypadku:
    • Anulowania zamówienia lub jego części opłaconej z góry.
    • Niemożności realizacji zamówienia opłaconego z góry.
    • Odstąpienia od umowy przez Kupującego.
    • Odstąpienia od umowy przez royalrabbits.pl.
  2. Zwrot pieniędzy nastąpi na rachunek bankowy, przy użyciu którego nastąpiła płatność, lub w sposób odpowiadający innej formie płatności wykorzystanej w procesie zakupowym.
  3. W przypadku płatności za pobraniem lub przy odbiorze, zwrot nastąpi na numer rachunku bankowego podany przez Kupującego na oświadczeniu o odstąpieniu lub w wiadomości e-mail.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie zwrotu, jeśli jest ono wynikiem podania przez Kupującego błędnych danych (adresowych, imiennych, numeru rachunku bankowego) lub nieprzesłania numeru rachunku bankowego pomimo wezwania.
  5. W przypadku zwrotu produktów (odstąpienia od umowy) w sklepie stacjonarnym, zwrot należności zostanie zlecony nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

6. Prawo do Odstąpienia od Umowy

  1. Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy Indywidualnemu w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.
  2. W celu odstąpienia od umowy należy złożyć oświadczenie na piśmie, którego wzór jest dostępny na royalrabbits.pl.
  3. Odstąpienie od umowy jest uważane za niezawarte.

6.1. Wyłączenia Prawa Odstąpienia

  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy Indywidualnego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty personalizowane). Dotyczy to w szczególności produktów, na których na zlecenie Klienta wprowadzono dodatkowo imię/imię i nazwisko, miejsce, datę, godzinę, wagę oraz długość (metryczki oraz inicjały).
  2. Tapety produkowane na wymiar nie podlegają zwrotom, gdyż są produktem personalizowanym.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieuznania reklamacji na tapety zamawiane w różnych terminach ze względu na różnice kolorystyczne wydruku. Zaleca się zamawianie tapet w odpowiedniej ilości w jednym zamówieniu.

6.2. Procedura Zwrotu

  1. Kupujący jest obowiązany dokonać zwrotu zakupionego towaru na rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy wykonywane jest na koszt Konsumenta/Przedsiębiorcy Indywidualnego. royalrabbits.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
  3. Sprzedawca zwróci płatności (w tym koszt najtańszej zwykłej dostawy) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu/Produktów lub dowodu ich odesłania.
  4. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu/Produktów będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  6. Zwrot płatności następuje przy użyciu tego samego sposobu płatności, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób, który nie wiąże się dla Sprzedawcy z żadnymi kosztami.

7. Rękojmia za Wady

  1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru stwierdzoną przed upływem 2 lat od wydania tego towaru, zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  2. Jeżeli wadę stwierdzono przed upływem roku od dnia wydania rzeczy, przyjmuje się, iż wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego.

7.1. Uprawnienia Kupującego

Jeżeli towar posiada wadę fizyczną, Kupujący może żądać od royalrabbits.pl:

  • usunięcia wady,
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • obniżenia ceny.
  • Ponadto, Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

7.2. Ograniczenia i Obowiązki

  1. Od umowy nie można odstąpić, jeżeli wada towaru jest nieistotna.
  2. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów w porównaniu z innym możliwym sposobem.
  3. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
  4. Produkt można reklamować drogą internetową lub w sklepie stacjonarnym za okazaniem dowodu zakupu, wskazaniem wady oraz dostarczeniem Produktu/Produktów.
  5. Kupujący jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny. Jeśli dostarczenie jest niemożliwe lub nadmiernie utrudnione ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania, Kupujący udostępnia rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje.
  6. royalrabbits.pl jest obowiązany zwrócić Kupującemu koszty poniesione w związku z uprawnieniami z tytułu rękojmi, w tym w szczególności koszty demontażu, dostarczenia, materiałów oraz ponownego zamontowania.

8. Postanowienia Końcowe

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa.
  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie Kupujący (zarejestrowani lub składający zamówienie) będą powiadomieni drogą elektroniczną (e-mail) co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania do obowiązującego stanu prawnego.
  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna na stronie royalrabbits.pl/regulamin-sklepu/.
  4. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki przedsprzedażowej obowiązuje regulamin zaakceptowany przy składaniu zamówienia, chyba że Konsument uzna aktualny regulamin za korzystniejszy i poinformuje o tym Sprzedającego.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawne, w szczególności prawo polskie.
  6. Jeżeli Kupujący dokonuje zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (Przedsiębiorca), wszelkie spory wynikłe na tle umowy z royalrabbits.pl będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę royalrabbits.pl